Magasin nga laraw
Magasin nga laraw
Web Design Ug Ux

Si Me Quiero

Web Design Ug Ux Ang Sí, website sa Me Quiero usa ka wanang nga makatabang sa kaugalingon. Aron mahimo ang proyekto, ang mga interbyu kinahanglan ipahigayon ug ang sosyal ug kulturang konteksto nga may kalabotan sa mga kababayenhan kinahanglan nga tukuron; ang iyang projection sa katilingban ug sa iyang kaugalingon. Nahinapos nga ang web mahimong usa ka hiniusa ug himuon uban ang pamaagi sa pagtabang sa paghigugma sa kaugalingon. Sa laraw gipakita kini nga kadali sa mga neutral nga tono gamit ang pula nga pagtandi aron madani ang pipila nga mga aksyon, kolor sa brand sa libro nga gipatik sa kliyente. Ang inspirasyon gikan sa arte sa konstruktivismo.

Ang Laraw Sa Label Sa Bino

314 Pi

Ang Laraw Sa Label Sa Bino Ang pag-eksperimento sa pagtilaw sa bino usa ka proseso nga wala’y katapusan nga padulong sa mga bag-ong agianan ug humot nga mga aroma. Ang walay kinutuban nga pagkasunod-sunod sa pi, ang dili makatarunganon nga numero uban ang wala’y katapusan nga mga decimals nga wala nahibal-an ang katapusan nga usa niini mao ang inspirasyon alang sa ngalan sa kini nga mga alak nga wala mga asupre. Tumong sa laraw nga ibutang ang mga dagway sa 3,14 serye sa bino sa suga sa baylo nga itago kini sa mga litrato o mga graphic. Pagkahuman sa usa ka minimalistic ug yano nga pamaagi, gipakita sa tatak lamang ang mga tinuud nga mga kinaiya sa mga natural nga bino nga ingon niini makit-an sa notebook sa Oenologist.

Ang Kusog Nga Pagpaaktibo Sa Mga Footbridges

Solar Skywalks

Ang Kusog Nga Pagpaaktibo Sa Mga Footbridges Ang mga metropolyo sa kalibutan - sama sa Beijing - adunay daghang gidaghanon sa mga footbridges nga nagsuroy sa mga busy nga arterya sa trapiko. Kanunay sila dili madani, mikunhod ang kinatibuk-ang impresyon sa kasyudaran. Ang ideya sa mga tigdesinyo sa pagpunting sa mga footbridges nga adunay aesthetic, gahum nga nagpatungha sa mga module sa PV ug pagbag-o sa mga kini nga madanihon nga mga lugar sa lungsod dili lamang mapadayon apan nagmugna sa usa ka eskultura nga eskultura nga nahimong usa ka tag-mata sa cityscape. Ang mga estasyon sa pagsakay sa E-car o E-bike sa ilawom sa mga footbridges gigamit ang enerhiya sa solar nga direkta sa site.

Libro

ZhuZi Art

Libro Ang usa ka serye sa mga edisyon sa libro alang sa mga nakolekta nga mga buhat sa tradisyunal nga kaligrapya sa China ug nagpinta gipatik sa Nanjing Zhuzi Art Museum. Uban sa taas nga kasaysayan ug matahum nga teknik niini, ang tradisyonal nga mga pintura sa China ug kaligrapya gihatagan og bili alang sa ilang labi ka artistic ug praktikal nga pag-apelar. Kung gilaraw ang koleksyon, ang mga abstract nga porma, kolor, ug linya gigamit aron makamugna og managsama nga panghunahuna ug ipunting ang blangko nga wanang sa sketsa. Ang walay paningkamot nga nahiuyon sa mga artista sa tradisyonal nga pintura ug estilo sa kaligrapya.

Ang Folding Stool

Tatamu

Ang Folding Stool Pagka 2050 duha ka ikatulo sa populasyon sa yuta mabuhi sa mga lungsod. Ang panguna nga ambisyon sa luyo sa Tatamu mao ang paghatag usa ka nababag-o nga muwebles alang sa mga tawo nga limitado ang wanang, lakip ang mga kanunay nga naglihok. Ang katuyoan mao ang paghimo sa usa ka intuitive nga muwebles nga nagsagol sa kahanas sa usa ka ultra-manipis nga dagway. Usa ra ka kalihukan ang kinahanglan nga molansad ang stool. Samtang ang tanan nga mga bisagra nga hinimo sa lig-on nga panapton nga nagpabiling gaan niini, ang mga kahoy nga kilid naghatag kalig-on. Kung maapektuhan ang presyur, mahimo ra nga lig-on ang ulohan samtang magkahiusa ang mga piraso niini, salamat sa talagsaon nga mekanismo ug geometry.

Ang Litrato

The Japanese Forest

Ang Litrato Ang Hapon sa Hawa gikuha gikan sa panan-aw nga relihiyoso sa Japan. Usa sa mga karaang relihiyon sa Japan mao ang Animism. Ang Animismo usa ka pagtuo nga ang mga dili binuhat nga tawo, buhi pa (mineral, artifact, ug uban pa) ug ang dili makita nga mga butang adunay katuyoan usab. Ang potograpiya susama niini. Ang Masaru Eguchi mao ang pagpamusil usa ka butang nga nakahatag og pagbati sa hilisgutan. Gibati sa mga kahoy, sagbot ug minerales ang kabubut-on sa kinabuhi. Ug bisan ang mga artifact sama sa mga dam nga nahabilin sa kinaiyahan sa dugay nga panahon gibati ang kabubut-on. Sama ra nga nakita nimo ang dili mabalhin nga kinaiyahan, ang umaabot nga makita sa karon nga talan-awon.