Magasin nga laraw
Magasin nga laraw
Ang Umahan

House On Pipes

Ang Umahan Ang usa ka parisan sa mga pinahigda nga mga tubo nga asero nga gilaraw sa usa ka masibutang nga paagi gipamubu ang mga tunob sa building samtang gihatagan ang kalig-on ug kalig-on aron mabalhin ang buhing wanang sa ibabaw niini. Agig pagsunod sa pamaagi sa minimalist nga icon, ang kini nga farmhouse gidisenyo sa sulod sa balangkas sa naglungtad nga mga kahoy aron mabuhinan ang internal nga kinita sa init. Labi pa kini nga gitabangan sa tinuyo nga pag-undang sa mga fly ash blocks sa facade nga adunay sangputanan nga kawang ug anino nga natural nga nagpabugnaw sa bilding. Ang pag-isa sa balay nagseguro usab nga ang Landscape wala makit-an ug dili mapugngan ang mga pagtan-aw.

Balay

Basalt

Balay Gitukod alang sa kahupayan ingon usab mahimong elegante. Kini nga laraw tinuud nga makapadani sa mata ug kaanindot sa sulod ug gawas. Naglakip sa mga kahoy nga kahoy nga kahoy nga kahoy nga kahoy, mga bintana nga gihimo aron magdala sa daghang kahayag sa adlaw, ug kini makapahupay sa mga mata. Nakadayeg kini sa katahum ug teknik. Kung naa ka sa balay, dili nimo mahibal-an ang kahilum ug ang pagbati sa oasis nga moabut kanimo. Ang huyohoy sa mga kahoy ug ang palibut sa mga silaw sa adlaw naghimo niining balay nga usa ka talagsaon nga lugar nga puy-anan nga layo sa busy sa kinabuhi sa lungsod. Gitukod balay sa Basalt aron mapahimut-an ug mapalit ang lainlaing mga tawo.

Laraw Ug Laraw Sa Hardin

Shimao Loong Palace

Laraw Ug Laraw Sa Hardin Ang paggamit sa natural ug matulin nga sinultian nga makatarunganon nga organisasyon sa natad, ang nataran adunay koneksyon sa usag usa sa daghang mga sukat, permeated sa usag usa ug hapsay nga nakabig. Maalamon nga gigamit ang estratehiya nga patindog, ang gibag-o nga gitas-on nga 4-meter nga gibalikbalik sa highlight ug bahin sa proyekto, paghimo sa usa ka lebel nga lebel, artistikong, buhi, natural nga nataran sa nataran.

Ang Wanang Sa Publiko Nga Arte

Dachuan Lane Art Installation

Ang Wanang Sa Publiko Nga Arte Ang Dachuan lane sa Chengdu, West Bank sa Jinjiang River, usa ka makasaysayanon nga dalan nga nagsumpay sa mga guba sa dingding sa Chengdu East Gate City. Sa proyekto, ang arko sa Dachuan Lane sa kasaysayan gitukod sa daan nga daan sa orihinal nga dalan, ug ang istorya sa kini nga dalan giasoy sa pag-install sa art art. Ang pagpataliwala sa pag-instalar sa art usa ka klase nga media alang sa pagpadayon ug paghatud sa mga istorya. Dili ra kini gibag-o ang mga pagsubay sa mga makasaysayanon nga kadalanan ug mga agianan nga na-demolished, apan naghatag usab usa ka klase nga temperatura sa panumduman sa kasyudaran alang sa mga bag-ong kadalanan ug agianan.

Ang Pagbag-O Sa Wharf

Dongmen Wharf

Ang Pagbag-O Sa Wharf Ang wharf sa Dongmen usa ka milenyo nga wharf nga tigulang sa inahan nga suba sa Chengdu. Tungod sa katapusang hugna sa "daan nga pagbag-o sa syudad", ang lugar adunay sukaranan nga giguba ug gitukod pag-usab. Ang proyekto mao ang pagpakita sa usa ka mahimayaon nga litrato sa kasaysayan pinaagi sa pagpataliwala sa art ug bag-ong teknolohiya sa usa ka lugar nga kulturanhon sa lungsod nga nawala na, ug aron ma-aktibo ug mamuhunan pag-usab ang dugay nga natulog nga imprastraktura sa syudad sa domain sa publiko sa syudad.

Hotel

Aoxin Holiday

Hotel Ang hotel nahimutang sa Luzhou, Lalawigan sa Sichuan, usa ka lungsod nga naila sa alak niini, kansang laraw giinspirar sa lokal nga lungon sa bino, usa ka wanang nga nagpukaw sa kusog nga pag-usisa. Ang lobby mao ang pagtukod pag-usab sa natural nga langub, kansang may kalabutan nga koneksyon sa panan-aw nagpalapad sa konsepto sa langub ug lokal nga texture sa syudad ngadto sa internal nga hotel, sa ingon naghimo sa usa ka lahi nga tagadala sa kultura. Gipabilhan namon ang gibati sa mga pasahero kung nagpabilin sa hotel, ug gilauman usab nga ang texture sa materyal ingon man ang hinimo nga atmospera makita sa usa ka lawom nga lebel.