Magasin nga laraw
Magasin nga laraw
Gaming Board

smart board

Gaming Board Ang mga gaming board nagrepresentar sa mga kapanguhaan nga didactic nga makatabang sa mga bata nga makakuha og kahibalo, kahanas, termino ug kasinatian sa preschool. Paggamit sa kini nga board pagdasig ug pagpalambo sa pagpauswag sa maayong mga kahanas sa motor, praktikal nga kahanas ug pangatarungan ug panghunahuna sa matematika. Usab kini nga mga board nag-awhag sa pag-uswag sa cognitive ug gipadasig ang pagpauswag sa sinultihan. Sa makalipay ug dali nga paagi samtang magdula uban sa mga board ang mga bata makahimo og mga kahanas ug magpraktis sa pipila ka kahanas. Ang mga tabla sa Smart adunay pagkontrol sa sayup ug giawhag ang pagpauswag sa imahinasyon ug pagkamamugnaon.

Ngalan sa proyekto : smart board, Ang ngalan sa mga tigdesinyo : Ljiljana Reljic, Ngalan sa kliyente : smart board.

smart board Gaming Board

Kini nga maayong disenyo usa ka kadaugan sa design award sa kompetisyon sa disenyo sa packaging. Kinahanglan nga imong tan-awon ang mga nagdaug nga award 'portfolio portfolio sa pagdiskobre sa daghang uban pa nga bag-o, bag-o, labing orihinal ug malalang nga disenyo sa disenyo sa packaging.

Pag-interbyu sa pagdisenyo sa adlaw

Ang mga pakigsulti sa mga tigdesinyo sa bantog sa kalibutan.

Basaha ang labing bag-o nga mga interbyu ug panag-istoryahanay bahin sa laraw, pagkamamugnaon ug pagbag-o tali sa tigdisenyo sa tigdumala ug bantog nga mga tigdesinyo, artista ug arkitekto. Makita ang pinakabag-o nga mga proyekto sa pagdesinyo ug mga desinyo sa pagdaog sa mga bantog nga mga tigdesinyo, artista, arkitekto ug mga tig-uswag. Pagkaplag bag-ong mga panan-aw sa pagkamamugnaon, kabag-ohan, arte, laraw ug arkitektura. Hibal-i ang bahin sa mga proseso sa laraw sa bantog nga mga tigdesinyo.